David Grogg
Team Manager, Incident Manager – Operations, Service & SupportDavid ansvarar för AddPro's Operation Control Center, gruppen som dygnet runt sköter driften av både AddPro's system och kundernas miljöer. Han arbetar även med processhantering i form av Incident, Problem, och Change Management.
David har arbetat på AddPro sedan 2017 och började själv i Operation Control Center. Han beskriver sig själv som passionerad, framåtriktad och lösningsorienterad och är som mest stimulerad i pressade och högintensiva situationer. Han brinner för människors utveckling och vill gärna att medarbetarnas egna omdöme skall få ta plats.
Fun Facts:
- Tycker det är väldigt roligt och stimulerande att hjälpa kunder genom svåra problem
- Läser orimligt mycket fantasy (just nu Malazan)
- Helt såld på biljard och snooker - men de egna förmågorna lämnar lite att önska
Några av mina kollegor
Om itm8 Sweden
itm8 är idag marknadsledande inom IT. Våra kunder är medelstora till stora företag och statliga förvaltningar som har höga krav på kompetens och support. I våra team ges du möjlighet att utvecklas med marknadens bästa medarbetare och kundprojekt. Du får uppleva ett starkt värdebaserat företag som brinner för innovation och förändring. We create extraordinary, out of the ordinary.
Jobbar du redan på itm8 Sweden?
Hjälp till i rekryteringen och hitta din framtida kollega.