Vi skapar konkurrenskraft genom att lösa utmaningar inom IT!
Välkommen till AddPros team Endpoint Service & Support och Operations! Inom dessa team hittar du engagerade och kompetenta AddProiter inom:
Service Desk
Service Desk är våra kunders gränssnitt in mot AddPros support- och driftorganisation. Vi hanterar incidenter och beställningar samt agerar SPoC (Single Point of Contact) åt kundens användare eller beställare. Vi har öppet 24 timmar om dygnet, hela året och support kan ges via e-mail, telefon, portal och fjärrstyrning.
Operations
AddPros driftsorganisation, har till uppgift, att förekomma kundernas incidenter genom att säkerställa tillgängligheten av IT-tjänster. Vår primära uppgift är att jobba proaktivt dygnet runt för att upprätthålla en konkurrenskraftig och effektiv verksamhet med minimal risk för driftstörningar.
I vår driftorganisation har vi även konsulter med specialistkompetens för hantering av komplexa problem (Problem Management) och vår Task Force som ansvarar för större införandeprojekt. Operations är indelade i olika kompetensteam där teknikerna är specialiserade inom sitt område.
Teamets styrkor:
- Positiv stämning
- Bred kompetens
- Vi ser inte problem, bara lösningar!
- Hjälpsamhet
Vill du ha roligt på jobbet?
Ta chansen och bli en del av vårt framgångsrika team!
Varmt välkommen med din ansökan.
Din utvecklingsresa är viktig för oss
Vi är ett gäng passionerade själar med olika erfarenheter i bagaget. Hos oss lever mänsklighet, jämställdhet och humor sida vid sida med banbrytande IT och innovation. Modern IT handlar inte bara om teknik, utan även om människorna bakom kulisserna. Det är kombinationen som skapar den största skillnaden.
Vårt mindset är att anställa rätt människor snarare än en viss titel. Oavsett uppgift i bolaget strävar vi efter att bli bättre på det vi gör och här finns möjligheten att påverka genom egna idéer och initiativ. Du får mycket frihet och ansvar, vi vill att du ska lyckas såväl på jobbet som i privatlivet. Häng med på vår resa!